Klantenservice

Bestellingen van Nanda’s Kids kan je laten thuisbezorgen of gratis afhalen op afspraak bij Nanda’s Kids in Norg. Hieronder antwoord op vele vragen over bestellen, verzenden, afhalen, kosten, retourneren en klachten. De Nanda’s Kids collectie wordt verstuurd met oog voor de natuur en duurzaamheid.

Nandas Kids

Bestellen en betalen

Bestel gemakkelijk leuke producten voor de kinderkamer en kindercadeautjes in de online shop van Nanda’s Kids. De genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Afhankelijk van de grootte van het product en de totale bestelling, worden de verzendkosten bepaald. De verzendkosten worden in je winkelwagen berekend.

Wanneer je al je gewenste producten in het winkelwagentje hebt geplaatst, klik je op het winkelwagentje rechtsboven in het scherm. Hier kan je je bestelling nogmaals bekijken, klaar klik dan op “doorgaan naar afrekenen”. Vul in het volgende scherm je gegevens in en rond de bestelling bij Nanda’s Kids af door op “bestelling plaatsen” te klikken.

Je komt nu automatisch bij het betaalscherm om de bestelling af te rekenen. Na betaling ontvang je automatisch een bevestiging op het opgegeven emailadres.

Heb je alsnog vragen over het bestellen of betalen van je bestelling laat het ons dan even weten.

Afhalen

Afhalen bij Nanda’s Kids in Norg kan op afspraak, hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Kies bij het afrekenen voor “afhalen in Norg”, de verzendkosten verdwijnen dan uit je winkelmand. Rond de bestelling verder af en wij nemen contact met je op om een afspraak te maken voor het afhalen van je bestelling bij Nanda’s Kids.

Het afhalen van een bestelling scheelt jou en Nanda’s Kids kosten maar ook verpakkingsmateriaal, wat weer beter is voor ons milieu.

Verzenden

Bestellingen worden verstuurd met PostNL en voorzien van een track & trace code. Behalve wanneer het een postzending is die door de brievenbus past. Nanda’s Kids verzendt bestellingen binnen 1-2 werkdagen wanneer de producten op voorraad zijn. Mocht een product niet op voorraad zijn of een langere levertijd hebben, dan brengen we je hier tijdig via een mail van op de hoogte. Een aantal producten bij Nanda’s Kids wordt pas geproduceerd wanneer ze besteld zijn, de levertijd van deze producten staat vermeld bij het product.

Voor de levertijd is Nanda’s Kids afhankelijk van de vervoerder. PostNL bezorgt normaal gesproken de volgende werkdag. Door drukte in bepaalde piekperiodes kan de levering vertraging oplopen. Van Nanda’s Kids ontvang je een mail met een track & trace code zodra je bestelling aangeboden is bij PostNL. Met deze code kan je zelf je bestelling volgen.

De Nanda’s Kids collectie wordt verstuurd met oog voor de natuur en duurzaamheid. Wij hergebruiken daarom zoveel mogelijk verpakkingsmateriaal.

Verzenden

Verzendkosten Nederland
Nederland Brievenbuspost (meestal met track & trace code) € 3,95
Nederland Pakketpost (altijd met track & trace code) € 6,95

Bestellingen boven € 50,- worden gratis verstuurd in Nederland.
Afhalen op afspraak bij Nanda’s Kids in Norg is gratis.

Verzendkosten buiten Nederland
Natuurlijk kan Nanda’s Kids je bestelling ook naar het buitenland versturen.

België en Duitsland Brievenbuspost €   9,95
Pakket tot 2 kg € 13,95
Pakket tot 5 kg€ 19,95
Pakket tot 20 kg € 34,95

Bij bestellingen uit andere landen brengen wij de werkelijke verzendkosten in rekening. Mail Nanda’s Kids voor een offerte info@nandaskids.nl.

Ruilen

Een product ruilen kan bij Nanda’s Kids binnen 14 dagen. Wij ontvangen het product graag retour, zoals hieronder bij retourneren staat beschreven. En jij kan online het vervangende product bestellen. Voor het retour zenden van bestellingen, betaal je wel zelf de werkelijke verzendkosten van PostNL. Een bestelling terug brengen en ophalen bij Nanda’s Kids in Norg is natuurlijk gratis.

Retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan je zonder opgave van reden een bestelling retourneren. Laat ons via info@nandaskids.nl weten wat je wilt retourneren. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Voor het retour zenden van bestellingen, betaal je zelf de werkelijke verzendkosten van PostNL. Een bestelling terug brengen bij Nanda’s Kids in Norg is natuurlijk gratis. Wij vragen om de product(en) weer goed te verpakken en bij voorkeur weer in de verpakking van Nanda’s Kids. 

Wanneer Nanda’s Kids de bestelling in de originele staat en ongebruikt retour heeft ontvangen, betalen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Wanneer de gehele bestelling retour ontvangen is, krijg je ook de betaalde verzendkosten terug. De verzendkosten van de retourzending blijven wel voor eigen rekening.

Herroepingsrecht

Wil je gebruik maken van het herroepingsrecht, dat kan. Stel Nanda’s Kids altijd eerst schriftelijk via info@nandaskids.nl op de hoogte. Nanda’s Kids ontvangt vervolgens graag alle geleverde producten met toebehoren in originele staat retour. Wanneer wij de product(en) in goede staat hebben ontvangen, betaald Nanda’s Kids binnen 14 dagen het orderbedrag retour.

Speciaal op bestelling gemaakte producten zoals bedden en ingelijste giclées worden uitgezonderd van het herroepingsrecht. Het product is gepersonaliseerd en op maat gemaakt naar smaak van de klant en valt daarom onder maatwerk. Zoals beschreven in de algemene voorwaarden van Nanda’s Kids is maatwerk uitgesloten van herroepingsrecht.

Klachten en gebreken

Nanda’s Kids doet er alles aan om dit te voorkomen door de producten goed te controleren en verpakken voor verzending. Mocht een pakket zichtbaar beschadigd zijn wanneer je deze aangeboden krijgt door de vervoerder, adviseren wij deze niet aan te nemen. Neem vervolgens direct contact met ons op via info@nandaskids.nl . Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht er iets anders mis zijn gegaan waardoor je een klacht hebt of gebrek geconstateerd hebt, laat het ons weten. Mail ons wat er mis is, eventueel met foto’s via info@nandaskids.nl en we zullen samen kijken of er een passende oplossing is. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij het kosteloos vervangen of repareren.

Mocht dit om welke reden dan ook niet tot een oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Maar wij verwachten dat het niet zover hoeft te komen.

Heb je alsnog vragen laat het ons dan even weten door te mailen naar info@nandaskids.nl.
Nanda’s Kids helpt je graag verder!

Veilig betalen via iDeal

Veilig betalen
via iDeal

Gratis verzending v.a. 50,-

Gratis afhalen in Norg

Gratis afhalen
in Norg

Met oog voor duurzaamheid

Winkelwagen
Scroll naar top