Klachten en gebreken

Nandas Kids

Klachten en gebreken

Nanda’s Kids doet er alles aan om dit te voorkomen door de producten goed te controleren en verpakken voor verzending. Mocht een pakket zichtbaar beschadigd zijn wanneer je deze aangeboden krijgt door de vervoerder, adviseren wij deze niet aan te nemen. Neem vervolgens direct contact met ons op via info@nandaskids.nl . Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht er iets anders mis zijn gegaan waardoor je een klacht hebt of gebrek geconstateerd hebt, laat het ons weten. Mail ons wat er mis is, eventueel met foto’s via info@nandaskids.nl en we zullen samen kijken of er een passende oplossing is. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij het kosteloos vervangen of repareren.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

Maar wij verwachten dat het niet zover hoeft te komen.

Winkelwagen
De waardering van www.nandaskids.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 39 reviews.
Scroll naar boven